«Ақмола облысы білім басқармасының Біржан сал ауданына қарасты білім бөлімінің Тасшалқар ауылының жалпы орта мектебі» КММ қызметі туралы есебі.
2021 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету туралы
1. Жалпы ережелер
1) Салымшы туралы мәліметтер: Біржан сал ауданының жергілікті атқарушы органдарының мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі 2021 жылға арналған қызметі туралы есеп (бұдан әрі – Есеп) аудандық жергілікті атқарушы органдармен, «Ақмола облысы білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің Тасшалқар ауылының орта мектебі» КММ көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы мәліметтерді қамтиды.
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат: мемлекеттік көрсетілетін қызмет – көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша немесе өтінішінсіз жеке негізде жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, көрсетілетін қызметті алушының құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін жүзеге асыруға бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды жүзеге асыру нысандарының бірі. Оларды тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктермен;
- Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер: «Ақмола облысы білім басқармасының Біржан сал ауданына қарасты білім бөліміне қарасты Тасшалқар ауылының жалпы орта мектебі» КММ қызметтің 4 түрін көрсетеді.
- «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны 4 қызмет түрі,
- ҚАЖ (ЭЦП) электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны 4 қызмет түрі.
-Тегін қызмет 4 түрі
2021 жылдың қорытындысы бойынша көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны 21 құрады: - Мемлекеттік корпорация арқылы – 0; - электронды түрде – 17 (ПЭТ ақпараттық жүйелері); - көрсетілетін қызметті беруші арқылы - 4 қызмет.
3) Ең танымал мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат.
Құжаттарды қабылдау және балаларды мектепке дейінгі ұйымдарға қабылдау.
2. Қызмет алушылармен жұмыс.
1) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты: мемлекеттік қызмет көрсететін мектептің стендтерінен алуға болады. Мектеп сайтында http://sc0008.birzhansal.aqmoedu.kz ., бөлімнің Instagram және Facebook парақшаларына, сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді және нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.
Қоғамдық талқылау үшін мемлекеттік органның қызметі туралы есеп «электрондық үкіметтің» веб-порталындағы веб-сайтта, жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында орналастырылған, онда әрбір тұрғын есептерді қарап, өз пікірлерін қалдыра алады.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.).
Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз ету және қызмет алушылардың хабардарлығын арттыру мақсатында жыл ішінде 2 дөңгелек үстел өткізілді. Мемлекеттік органның БАҚ және Facebook әлеуметтік желілерінде 1 мақала жарияланды -1.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар
1) Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Осыған байланысты 2020 жылғы 17 қазанда мемлекеттік қызметтерді көрсетуді көздейтін Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне өзгеріс енгізілді.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған шаралар.
Жергілікті атқарушы органдардың қызметкерлеріне техникалық оқытуға қатысты, көрсетілетін қызметті берушілер мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша 2 қызметкер оқытылды, техникалық оқыту ZOOM қосымшасы арқылы онлайн режимінде өткізілді.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін нормативтік-құқықтық тұрғыдан жетілдіру.
2020 жылғы 17 қазанда мемлекеттік қызметтерді көрсетуді көздейтін Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне өзгеріс енгізілді.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
1) Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті
алушылардың шағымдары туралы мәліметтер (Қосымша).
2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша шағымдар түскен жоқ.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақылау нәтижелері.
Ешқандай бұзушылық табылмады
4) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері.
Қоғамдық мониторинг нәтижелері бойынша 2021 жылы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу фактілері анықталған жоқ.
Мектеп директоры К.Кожахметов