Невский
ОМ
2017-2018
оқу жылы
Бастауыш
сынып мұғалімдерінің
қорытынды
есебі
Бүгінгі білім беру жүйесінің
ерекшелігі-білім алушының қандай да бір іс-әрекетке құзіреттілігін дамыту болып
табылады.Ұлы педагог Ы.Алтынсарин «Оқытушы бағалағанда олардың іске қатысы жоқ
сөздеріне қарап емес, олардың егістерінің бетіне шыққан жемістеріне, яғни
оқушыларына қарай бағалау керек» деп, айтқандай, оқушы жетістігін нақты бағалау
мәселесі-білім беру жүйесіндегі өзекті мәселелердің бірі.
Бастауыш сыныпта 5 мұғалім
және ағылшын тілі, музыка, дене шынықтыру пән мұғалімдері сабақ береді.
Сынып: 3 «а»
Сынып жетекшісі:
Унатхан Б.
Тақырыбы:
« Педагогикалық және
ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың сауатын ашу,
білім-білік дағдыларын қалыптастырып, заман талабына сай білім беру.»
Мақсаты:
Оқушылардың тілін дамытумен
қатар, сөйлеу мәдениетін, ой-өрісін,таным белсенділігін, дүниетанымын
кеңейту,шығармашылық белсенділігін арттыру
Міндеттері:
-Мұғалім өзіндік білім көтеру және
технологиялық жаңғырту
жағдайында мұғалімнің
кәсіби-педагогикалық құзіреттілігін жетілдіру
-Оқушының білім сапасын арттыру
-Сөздік қорын молайту
-Дарынды балалардың шығармашылығын
дамыту
-Мемлекеттік стандарт қойып отырған
талапты орындау
-Педагогикалық тәжірибе алмасу
-Мемлекеттік тұрпаттағы және білім
саласына байланысты
нормативтік құжаттарды қарау,пайдалану
-Өзіндік білім көтеру жоспарын құру
-Оқытудың
технологиялары,педагогика-психологиядағы жаңалықтармен
үнемі танысу,зерделеу
-Мұғалімдердің білім стандартына сай
білім мен біліктілігін арттыру.
Бастауыш мектеп – білім, дағды,
іскерліктің қалыптасуының бастамасы болып табылады. Бастауыш
мектептің міндеті – жеке тұлғаны дамытып, оның алғашқы қалыптасуын қамтамасыз
ету, білімге деген сезімін нығайту, іскерлігі мен дүниетанымын қалыптастыру,
оқуға деген қызығушылығын оятып, ынтасын арттыру. Ендеше, осы міндеттерді жүзеге
асыратын басты тұлға - ұстаз
Барлық мұғалімдердің өз алдына қойған
мақсаттары бар. Мектептегі іс шараларға белсене қатысады.
3 сыныпта барлығы 6 оқушы бар. Оның 3 ұл
бала, 3 қыз бала. Әрсынып жетекшілері бұйрыққа
сәйкес, Ы. Алтынсарин атындағы білім беру академиясының оқу бағдарламасын
басшылыққа ала отырып 2017 -2018 оқу жылына күнтізбелік жоспар
жасады. Оқушылар барлық сыныптарда, оқулықпен қамтамасыз
етілді.
1 қыркүйек Білім күніне байланысты барлық
сынып жетекшілер «Мен өз Отанымның
патриотымын» тақырыбында алғашқы сабақтарын өткізді.
6-қыркүйек күні «Денсаулық фестиваліне» оқушылар арасында қызықты спорттық
ойындар мен жарыстар өткізілді.
3 сыныпта «Әке-тірек,ана-жүрек,бала-тілек»
тақырыптарында тәрбие сабақтары өтті. «Алтын күз» мерекесі де ойдағыдай отті. I тоқсан
қорытындысы дойынша 2 оқушы «5»ке 1 оқушы «4»ке қалған 3 оқушы «3»ке аяқтады.
Сапа көрсеткіш 50 пайыз.
Қараша
айының 13-24 аралығында бастауыш сыныптар онкүндігі өтті.
«Сезім мүшелері» тақырыбында 3 сыныпта дүниетану пәндерінен ашық сабақ өтті.
3-4
сыныптар арасында «Менің Отаным Қазақстан» атты
зияткерлік сайыс өтті.
1- желтоқсан «Менің тұңғыш президентім» атты сынып сағаты өтті.
3-сыныптың бірінші жарты жылдығында минутына
сөздермен тыныс белгілерін қоса есептегенде 55-60 сөз оқуы тиіс. Ал тексеру
барысында төмендегідей көрсеткіш көрсетті.120-80 сөзді 3 оқушы,
70-60 сөзді 1 оқушы, 2 нормаға жетпейді
Күнделіктерін, жазба жұмыс дәптерлері, күнделікті жұмыс дәптерлері үнемі
тексеріліп отырылады.
ҚОРЫТЫНДЫ
Жеті модулді
қолдана отырып, өзімнің де көптеген қызықты идеяларымды жүзеге асыру жөнінде
белсенділігім арта түсті. Қазақстанның білім беру мазмұны сөзсіз жаңа сатыға
көтеріліп, алға қадам бастап келеді. Біліктілік пен шеберлігімізді ұштастырып,
жас ұрпақты әлемді мойындататын рухани биікке көтеру біздердің міндетіміз.
Қазіргі заман мұғалімі заман талабына сай білім беруде жаңалыққа жаны құмар,
шығармашылықпен жұмыс істеп, оқу мен тәрбие ісіне еніп, оқытудың жаңа
технологиясын шебер меңгергенде ғана білігі мен білімі жоғары, жетекші тұлға
ретінде болатыны сөзсіз.
Класс: 1 «б» класс
Классный руководитель: Утельбаева Ж.К.
На
начало учебного года в классе 3 учащихся, выбывших нет.
В 1 классе 2017-2018 учебном году обучается и
воспитывается 3 учащихся из них 2 девочки и 1 мальчик. Все они посещали нулевую
группу. Дети разных способностей, разного уровня работоспособности.
Основной целью работы было: пробуждение у
детей интерес к знаниям, воспитание желание познавать и обучать. Создание
дружного и сплоченного коллектива.
Исходя из основной цели, были поставлены
следующие задачи: определить правила жизнедеятельности в классном коллективе и
коллективе вообще. Воспитывать в учащихся этические нормы поведения в обществе,
обществе друг с другом. Прививать такие качества как – доброту, сострадание,
сочувствие. Воспитывать у детей потребность в учении, добросовестного отношения
к нему. Довести до сознания детей
необходимость знаний в современном
обществе.
В своей практике в основном применяю такие
методы активного обучения как развитие коммуникативных навыков, разминка - где учащиеся выполняют движения
совместно с учителем. Творческая работа - составление постера по опорным словам.
Рефлексия – которая проводится по стратегии формативного оценивания, а также
дифференциация – которая проходит в заданиях с учетом потребности учащихся, в
работе. Так как детей мало применяется в основном коллективная и индивидуальная
работа.
Я считаю, что работа в 1 полугодии дала
положительные результаты в решении поставленных задач. А именно дети
адаптировались к жизни в коллективе,
научились взаимодействовать и дружить. У ребят появился интерес к знаниям, они
с удовольствием слушают учителя, интересуются, задают массу вопросов.
Положительные тенденции в том, что удалось
вызвать у учащихся интерес к
коллективной и индивидуальной работе,
появились говорящие дети из категории слабых, которые научились высказывать и
пытаться отстаивать свою точку зрения,
даже если они не правы. Повысился словарный запас слов.
Отрицательные тенденции в том, что учитывая
адаптационный период первого полугодия, учащимся сложно выполнять стратегии на
развитие критического мышления - на постановки вопросов, взаимооценивание,
самооценивание. Не совсем иногда удается при планировании определять
временной отрезок для выполнения
определённых заданий. Учащиеся не всегда укладываются по времени.
В дальнейшем также планирую применять на
практике методы активного обучения, развивать
коммуникативные навыки учащихся,
продолжить работу по воспитанию мотивации здорового образа жизни. Необходимо будет подойти к подготовке детей к суммативному оцениванию. Искать новые
формы и приемы для активизации познавательной деятельности учащихся.
Класс: 3-4«б» класс
Классный
руководитель: Анафина Г.К.
Работая в младших классах,мы всегда
задумываемся над тем,какими станут наши ученики,когда повзрослеют.Мы мечтаем о
том,чтобы они были знающими,ответ- ственными людьми.Главная цель в моей
работе-развивать творческие способности на основе технологии развивающего обучения.Учебный
процесс должен быть увлекательным,а стиль общения-мягким,доброжелательным.Ставлю
перед собой цель-развитие его познавательных способностей,которые помогают
развивать логическое мышление,память,внимание,речь,воображение,поддерживают
интерес к обучению.В своей работе использую различные методические и
дидактические приемы,познавательные игры и игровые моменты,доверительные
беседы,практические работы,работу со словарями,использование групповой работы.
Основным предметом в начальной школе
является урок чтения.Одной из целей изучения литературы является развитие
навыков чтения,связной речи,творческого воображениия, образного
мышления.Проверяю в классе технику чтения, по результатам можно заметить,что
техника чтения растет.
К
формированию орфографической грамотности веду сознательным путем,создавая
проблемные ситуации
Обогащение лексического запаса слов:
расширять активный словарь:
использовать слово в точном его
значении:
выработка умения работать со словарем:
различные
анализы слов:
Развитие творческих
способностей:конкурсы стихов,иллюстрирование,создание текстов.На уроках
русского языка учу работать самостоятельно.
Загадки-средство эмоционального развития
познавательных способностей учащихся,они не утомляют учащихся.
Средства
активизации познавательной деятельности на уроках математики:
дидактические игры:
уроки-путешествия:
уроки-сказки:
веселые задачи в стихах:
головоломки,кроссворды:
логические задачи:
математические загадки:
Применение ИКТв
начальной школе
Использование ИКТ
позволило мне организовать активную деятельность учащихся,оптимизировать
учебный процесс,повысить интерес к обучению,стала наблюдаться динамика качества
знаний учащихся.
Сынып: 1«а»
Сынып жетекшісі: Садвакасова А.Б.
Бастауыш білім берудің басты мақсаты - әлеуметтік – экономикалық және саяси
өмірге белсене қатысуға дайын, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны
қалыптастыру. Осы мақсатқа сүйене
отырып, 1 «а» сынып оқушыларының алдына қойылған мақсаттары оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану.
Сабақтардың негізгі бағыттары бұл:
-
білімді
функционалдықпен және шығармашылықпен қолдана білуге үйрету;
-
сыни тұрғыдан
ойлау;
-
ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды қолдана білу;
-
зерттеу жұмыстарын
жүргізу;
-
коммуникацияның
түрлі тәсілдерін, оның ішінде тілдік дағдыларды меңгеру;
-
топтық және жеке
жұмыс ұйымдастыру.
Бастауыш білім берудің базалық мазмұны
үштілді білім беру саясаты шеңберінде
іске асырылады. Сыныптан тыс жұмысты қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде
ұйымдастыруы көзделеді.
Сонымен қатар, 1 сынып оқушылары ойын
баласы болғандықтан, сабақ тақырыбына байланысты ойын элементтерін көбірек
енгізіп сабақты түрлендіріп отырамын. Пәндердің мазмұнында төрт түрі ( айтылым,
жазылым, оқылым және тыңдалым) бойынша дағдыларды дамытуға бағытталған
коммуникативтік тәсілдер қолданылады. Қарапайымнан күрделіге, таныстан таныс
емеске қарай қағидаты бойынша құрастырылған. Сабақта «Білім Лэнд», «Ай Мектеп»
сайтының ресурстарын қолданамын. Жеке және топтық жұмыста оқушылар белсендік
танытады. Білім беру мазмұнының жаңартудың басты ерекшелігі баланың жан-жақты
дамуына, өз пікірі мен ойын ашық жеткізуіне және шығармашылық әлеуетін толық
іске асыруына ықпал етеді. Қарашаның 13-нен 25-не дейін бастауыш сыныптар
онкүндігі өтті. Онкүндік өту кезінде жаңартылған білім мазмұны бойынша сауат
ашу пәнінен 1 «А» сыныпта ашық сабақ өтті. Тақырыбы: «Қ дыбысы және әрпі».
Сабақ жоғары деңгейде өтті. Білім мен тәрбие егіз дейді, сондықтан тақырыпты
сынып сағаттары өтті. Бұл: «Мен – елімнің кіші патриотымын», «Ана тілім –
айбыным», «Дені саудың – жаны сау» денсаулық күніне арналған фестиваль, 1
желтоқсан «Елбасы күні».
1 «а» сыныпта
қазіргі таңда 9 оқушы. Оның ішінде 7 қыз бала, 2 ер бала. Үлгерімі 100%. Сауат ашу пәнінен оқушылар әріптерді таниды,
ажыратады, оқи алады. Математикадан
20-ға дейінгі сандарды таниды, ажырата алады, 20 көлемінде тура, кері санайды,
мысалдар құрастырады, шығарады.
Сынып: 2«а» ; 4 «а»
Сынып жетекшісі: Кажымухан Т.
Бастауыш сынып
оқушыларының нәтижелі іс-әрекетін дамыту үшін мұғалімнің
белсенділігі,шығармашылық ізденісі,шәкірттерінің жас және дербес ерекшелігімен
қатар оның неге қызығатынын жете білуі маңызды болмақ.Білім беруді
ақпараттандыру үрдісі мұғалімнің дайындық деңгейі мен мамандық сапасына үлкен
талап қояды.
Менің оқушыларды оқытудағы
мақсатым:өмірдің барлық саласындағы
белсенді,шығармашылық
іс-әрекетіне қабілетті,еркін және жан-жақты жетілген тұлға тәрбиелеу.Қазақ
баласының бойында Абай атамыз
айтқандай «Ыстық қайрат,нұрлы ақыл,жылы
жүрек»болуы-өмір сүрудің басты заңдылығы болса,осы үш қасиетті шәкірттердің
бойына сіңіру-ұстаздың міндеті екені даусыз.Сынып жетекші ретінде осы қағиданы
берік ұстана отырып, «Ыстық қайрат дегеніміз-спортқа баулу,нұрлы ақыл-санасына
білім нәрін құю,жылы жүрек-эстетикалық,адамгершіілік тәрбие беру »-деп
түсінемін.
Жеке тұлғаны
қалыптастырудағы негізгі мақсатым: Жас ұрпақты іс-әрекет пен қарым-қатынас
арқылы оқушы дүниетанымын,қабілетін,дарынын дамыта отырып
иманды,қайырымды,білімді,сауатты ұрпақ тәрбиелеу.Сынып жетекші-тәрбие жүйесінің
негізгі ұйытқысы болғандықтан,біздің
сыныптағы тәрбие үрдісі бағыттары
мынадай:
|
|
|
|
1.Саяси және құқықтық Ұлтжандылық
тәрбиесі
мәдениет тәрбиесі
|
|
|
|
Рухани – адамгершілік
тәрбиесі
Сонымен
қатар,ата-аналардан сауалнама алу арқылы отбасының тәрбиелігін
зерттеп,жауапкершілігін арттыруға болады.Өзім жетекшілік ететін сыныптың ата-аналарын бала тәрбиесі мәселесінде қызықтыру мақсатымен
анкеталық сұхбат жүргіздім. Әртүрлі
анкеталық сұрақтар таратылды.Мысалы: «Балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді
көргіңіз келеді?», «Бала кезіңізде қандай ұлттық ойындарды ойнадыңыз,балаңызға
үйреттіңіз бе?»-деген сұрақтар қою арқылы
ата-аналарды ынталандырып,жауаптарын білдім.Сынып жетекші үшін ата-аналарды педагогикалық үрдістің белсенді
мүшесі ету оңай емес.Мұндай міндетті шешу үшін тірбие жұмысы жоспарымда:
Біріншіден,оқушылардың
отбасын зерттеу;
Екіншіден,ата-аналардың
педагогикалық сауатын көтеру:
Үшіншіден,сыныптағы
ұжымдық істерге ата-аналарды тарту;
Төртіншіден,ата-аналармен
жеке жұмыс жүргізу,тәрбие үрдісінің
барысымен жүйелітаныстыруды қамтамасыз ету жұмыстары міндетті түрде
қамтылған.
Оқыту сапасын жаңарған білім мазмұнына орай
жетілдіру және оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруда инновациялық әдістерді
тиімді пайдалану, бала оқытудағы менің алға қойған мақсатым. Бұл мақсатты іске
асыру үшін мен өз сабақтарымда тиімді әрі оқушылардың қызығушылықтарын
арттыратындай әдіс-тәсілдерді жиі қолданамын. Мысалы,сын тұрғысынан ойлау
стратегиясы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауды дамытуға ,диалогтық,монологтық
оқыту сөйлеуді ұйымдастыруға,жеке ,жұппен,топпен жұмыс істей отырып
ұйымшылдыққа,бір-бірін тыңдай білуге ,өздерін немесе жолдастарын бағалай отырып
шыншылдыққа,өз бетіншк тұжырым жасауға,проблеманы шеше білуге,пікірталасты
жүргізе білу қабілеттері дами түседі. Сонымен қатар, домино және карта сияқты
дәстүрлі ойындар математика
сабақтарындағы кездейсоқтық пен ықтималдық мәселесін қарастыруда оңтайлы
болмақ.Шарада,тақтада сөздерді біріктіру
немесе сөздерді жіктеу сияқты
ойындар – тілүйренуді қамтамасыз етудің және оны көрсетудің бірден-бір қызықты
әрі тартымды тәсілдерінің бірі.Көптеген стратегиялық ойындар айналасын тануға олармен жақын қарым
–қатынаста болуға ықпалын тигізеді.
Өзіндік жұмыс оқушылардың танымдық ,шығармашылық қабілеттері мен
қызығушылықтарын жетілдіреді.
Бастауыш сыныпта АКТ қолдану мынадай
мүмкіндіктер береді;
-оқушылардың
танымдық белсенділігін арттыруға;
-сабақты
жоғары эстетикалық дәрежеде өткізуге (әуен,анимация)
-өз ойын
жеткізуге
-шығармашылық
белсендіілікті арттыруға;
-һх бетімен
білім алатын,ақпараттық технологияларды жақсы меңгерген,білімді жеке тұлғаны
қалыптастырады.
Сонымен
қатар,оқушылар мектеп ішілік және мектеп тыс болатын іс-шараларға белсенді ат
салысып отырады.Орыс тілі пәнінен олимпиадаға 3 оқушы қатысты.Бастауыш сыныптар
апталығында да оқушылар өз белсенділіктерін танытты,сайыстарда қатыысып өз
білімдерін шыңдай түсті, Сол апталықта болған әдебиеттік оқу пәнінен ашық
сабақта өз белсенділіктерін көрсетті.Жалпы сынып жетекші ретінде сынып сағаттар
мен кеңестер жүргізіліп отырады.
Оқушылар тек
тыңдаумен ғана айналыспай,білім алуда белсенді іс әрекет етуі керек екенін
көрсетеді.Әр сабақ соңында оқушыдан күтілетін нәтижелерді анықтаймын,яғни
бүгінгі тақырыпқа деген жаңаша түсінік пайда болды ма,немесе жоспар іске астыма
деген сияқты т.б.
Келешете өз тәжірибемде:
1.Оқшылармен үнемі тепе-теңдікті ұстауды,еркіндік беруді.
2.Оқытуды
сапалы ету үшін жаға тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарымды түрлендіруді.
3.Ата-ана,мектеп
психолгымен жаңаша бағыттағы жұмысты дамытамын.
Ағылшын тілі мұғалімі: Имаканова И.
1 «а» сыныпта барлығы 9 оқушы.
1 «а» сынып оқушылары Smile кітабы бойынша оқиды. Кітапта
көптеген қызықты және тілдерін жаттықтыруға арналған түрлі
тапсырмалар бар. Оқушылар сабақта қызығушылықтарын
білдіреді.
2 «а» сыныпта барлығы 4 оқушы. Оқушылар сабаққа өте
белсенді. 2 «а» сыныптың оқушылары да осы Smile кітабының жаңа
бөлімін жалғастыруда.
3 «а» сыныпта барлығы 6 оқушы және 4 «а» сыныпта 5 оқушы.
Оқушылар сабаққа жақсы қатысады. Түрлі тапсырмалар
беріледі.
1 «а» сыныбымен 2 «а» сыныбы жаңа оқыту бағдарламасымен
оқуда. Оқушылардан жиынтық бағалау алынып отырады.
Учитель английского языка: Коровина О. С.
Целью
моей работы в начальных классах является: научить детей использовать
элементарную лексику в повседневной жизни, уметь строить грамматически
правильные предложения.
На уроках я использую
разные формы и методы (словесные, наглядные, ИКТ). Особенно эффективным методом является использование
ИКТ, дети лучше усваивают материал.
В рамках проведения
декады языков в начальных классах мною
было проведено внеклассное мероприятие «FunnyEnglish» в 3 -4 классах.
Качество за I полугодие:
3 «б» класс – 75%
4 «б» класс – 67%
Музыка пәнінің мұғалімі: Саулетхан Нұрбек
Музыка пәнінен
оқушыларының нәтижелі іс-әрекетін дамыту үшін мұғалімнің
белсенділігі,шығармашылық ізденісі,шәкірттерінің жас және дербес ерекшелігімен
қатар оның неге қызығатынын жете білуі маңызды болмақ. Білім беруді
ақпараттандыру үрдісі мұғалімнің дайындық деңгейі мен мамандық сапасына үлкен
талап қояды.
Менің
оқушыларды оқытудағы мақсатым:өмірдің барлық саласындағы
белсенді,шығармашылық іс-әрекетіне қабілетті,еркін және жан-жақты
жетілген тұлға тәрбиелеу.
Бастауыш сынып оқушыларының нәтижелі іс-әрекетін дамыту
үшін мұғалімнің белсенділігі,шығармашылық ізденісі,шәкірттерінің жас және
дербес ерекшелігімен қатар оның неге қызығатынын жете білуі маңызды
болмақ.Білім беруді ақпараттандыру үрдісі мұғалімнің дайындық деңгейі мен
мамандық сапасына үлкен талап қояды.
Оқыту сапасын жаңарған білім
мазмұнына орай жетілдіру және оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруда
инновациялық әдістерді тиімді пайдалану, бала оқытудағы менің алға қойған
мақсатым. Бұл мақсатты іске асыру үшін мен өз сабақтарымда тиімді әрі
оқушылардың қызығушылықтарын арттыратындай әдіс-тәсілдерді жиі қолданамын.
Мысалы,сын тұрғысынан ойлау стратегиясы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауды
дамытуға ,диалогтық,монологтық оқыту сөйлеуді ұйымдастыруға,жеке ,жұппен,топпен
жұмыс істей отырып ұйымшылдыққа,бір-бірін тыңдай білуге ,өздерін немесе
жолдастарын бағалай отырып шыншылдыққа,өз бетіншк тұжырым жасауға,проблеманы
шеше білуге,пікірталасты жүргізе білу қабілеттері дами түседі. Бастауыш сыныпта АКТ қолдану мынадай
мүмкіндіктер береді;
-оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға;
-сабақты жоғары эстетикалық дәрежеде өткізуге
(әуен,анимация)
-өз ойын жеткізуге
-шығармашылық белсендіілікті арттыруға;
-өз бетімен білім алатын,ақпараттық технологияларды жақсы
меңгерген,білімді жеке тұлғаны қалыптастырады.
Қорыта келе,
қазіргі білімге деген жаңа көзқарас тұрғысынан оның мазмұны да жаңаша
қарастырылып, білім жүйесінің соңғы нәтижесі оқушының жеке пәндер бойынша алған
білім,білік, дағдылыры ғана емес, оларды пайдалану арқылы қалыптасып,
дамытылытын түйінді құзыреттіліктерді меңгеруі тиіс,-деп ойлаймын.
Жаңа оқыту бағдарламысның тиімді жақтары:
- Оқушылардың
тапсырмалар бойынша тоқсандық бағалары нақты шығады.
- Оқушылар жеке тапсырмалар орындауға дағдыланады.
- Өз ойларын анық және айқын жеткізуге мүмкіндік алады.
- Оқушылар өз тапсырмаларын жеке дара орындап бөлім
бойынша және тоқсан бойынша берілген тапсырмаларды жақсы
түсіне алады.
Сыныпта интерактивті тақтаның, интернет жүйесіне қосылған
компьютердің жоқтығы сабақты талапқа сай өткізуге кедергі келтіруде.
Кейбір бастауышқа сабақ беретін ағылшын, дене шынықтыру
пән мұғалімдері жаңартылған білім беру мазмұны бойынша арнайы курстан өтпегендіктен
қиыншылықтар туындайды.
Ол мұғалімдерге мектеп үйлестірушілер тарапынан әдістемелік көмек
көрсетіліп, әріптестерімен тәжірибе алмасып отырады.
Дене шынықтыру пәнінде қолданылатын талапқа сай спорттық құралдардың жоқтығы және қалыптастырушы
бағалау әдістерін қолдануда дене шынықтыру пәнінен топтық жұмыстарды ұйымдастыруда оқушылар санының аздығы.Осы
проблеманы шешу үшін кей уақытта параллель сыныптарды қосып өткізуге жағдай
жасалынады.
Новый
образовательный стандарт устанавливает требования к результатам освоения образовательной
программы, согласно которым ученик должен уметь соотносить свои действия с
планируемыми результатами. Осуществлять контроль своей деятельности, уметь
оценивать правильность выполнения учебной задачи, владеть основами
самоконтроля, самооценки, взаимооценки, контролировать процесс и результаты
своей деятельности, вносить коррективы и, наконец, адекватно оценивать свои
достижения
Все чаще учителя
сталкиваются с проблемой, когда ученики, получив оценку, говорят:«Я не понимаю,
чего от меня хотят!» или возмущаются: «Почему «4», а не«5»?». Очень часто
от родителей учащихся мы можем услышать: «Моему ребенкупоставили не ту оценку!
Мой ребенок учится лучше, у него не может быть тройки!»
Почему - то многие
считают, что оценивать качество знаний учащихся очень
просто. Оценивание
знаний учащихся — это все же сложнейшая педагогическая
проблема. Оно оказывает
большое влияние на учащихся, на его отношение к предмету, учителю, школе и окружающему миру в целом. Ученики должны понимать,каких достижений мы
от них ожидаем при оценивании и, что наиболее важно, какимикритериями при этом
пользуемся. Поэтому процесс оценивания одна из актуальных исамых обсуждаемых
тем, стоящая перед учителями, учениками и родителями почтикаждой школы.
Система оценивания дает возможность определять, насколько успешно усвоен тот или иной
учебный материал, сформирован тот или иной практический навык. Критериальная
система оценивания совершенно прозрачна в смысле способов выставления текущих и
итоговых отметок, а также целей, для достижения которых эти отметки ставятся.
Она также является средством диагностики проблем обучения, предусматривая и
обеспечивая постоянный контакт между учителем, учеником и родителями.