Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Балаларды
Ө дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөз
ішіндегі дыбыстың жіңішке дауысты екенін ұғындыру. Ө дыбысы бар сөзге дыбыстық
талдау жасай білуге үйрету.
Дамытушылық: Ө дыбысына қатысты сөздерді сауатты оқуға, жазуға,шығармашылық жұмыс істей отырып,
сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, әдептілікке, тазалыққа, ұйымшылдыққа, сауаттылыққа,
әдемі жазуға дағдыландыру.
Сабақтың
әдісі: Ой қозғау, тізбектей оқу, ойын, шығармашылық тапсырма, сурет арқылы
сөйлем құрау
Ресурстар: Суреттер,буындар.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1) Ойсергіту
Пайдаң тиіп Отанға,
Риза болсын халқымыз.
“5” болсын бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз.
Үй
тапсырмасы:
Негізгі бөлім:
Жаңа сабақ
Қане, балалар
жұмбақ шешейік
Сарғайып
отсыз піседі,
Үзіліп жерге түседі.
Ө-рік,
а ) Ө дыбысынан келетін сөздер айту
ә) Ө дыбысынан келетін сөздерді буынға бөлу
Өр-мек-ші, Ө-рік, Ө-мір, Ө-гіз
• Ендеше бүгін қонаққа келетін дыбыс Ө дыбыс екен.
• Дыбыс деген не?
• Дыбыстар нешеге бөлінеді?
• Әріп деп нені айтамыз?
• Әріптерді не істейміз?
• Ө дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?
• Жуан ба, жіңішке ме?
•
-Әріптікөреміз, жазамыз.
• -Ал дыбыстыестиміз, айтамыз.
Дыбыстық талдау жасау
Ө-рік.
Неше буын
бар 4 дыбыстан тұрады, 2дауысты, 2 дыбыс
Көз
Неше буын
бар, 3 дыбыстан тұрады, 2 дауыссыз 1 дауысты
Ө-зен
Неше буын
бар, 4 дыбыстан тұрады, 2 дауыссыз 2 дауысты
“Мен өрікпін” өлең жолдарын
оқып беріп, сол өлең жолдағы ө әрпі кездесетін сөздерді табамыз.
Мен өрікпін, өрікпін,
Бау – бақшаға көрікпін.
Пісіп тұрғам шағымда,
Теріп алар мені кім.
Оқулықпен
жұмыс
Сергіту сәті:
«Көңілді күн»
Дәптермен жұмыс
Рефлексивті
коррекциялаушы
Кім зерек?
Қорытынды
• Біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?
• Ө дыбысы қандай дыбыс екен?
• Әріп таңбасы неге ұқсас?
• Ө дыбысына байланысты сөздер айту.
Сабақты қорытындылау
Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау