Қосымша ақпарат | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Оқушылардың деңгейлеріне қарай тапсырмалар беремін.Қабілеті жоғары оқушыларға ертегідегі кейіпкердіңобразына талдау жасай алады және іс-әрекетін таба алады. |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Оқу мақсаты мен сабақ мақсаттарын үйлесімді болуына байланысты оқушылар бірін-бірі өздерінің білу деңгейлерін үйдің қабатына сәйкес бағалайды. 1-қабат орташа 2-қабат жақсы 3-қабат өте жақсы |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
|
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару үшін топқа бөлу әдісін алдым:Оқушылар топпен,жұппен тапсырмалар орындай алады.Сыныпта оқушылар бірін-бірі бағалай білуді үйренді.Біледі,түсінеді,талдай алады.Үш деңгейдегі оқушыларды таңдай отырып білім деңгейлеріне байланысты қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмалар беріледі.
|
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Әріптестер мен үнемі тәжірибе алмасып тұрған дұрыс. Берілген тапсырмалардыңқайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Жоқ Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?иә Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?
Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз.Сол жақ бағында берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсаттары оқу мақсаттарына жүзеге асырымды болады.Себебі:оқушылар сабақты жас ерекшеліктеріне сай қабылдайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бүгін оқушылар топпен және жұппен жұмыс істеуді үйренді.Топпен жұмыс: істегенде бірін –бірі толықтырып, кеңесіп жұмыс істеуді үйренді. Сыныптағы атмосферасы оң болды.Себебі:деңгейлеріне қарай тапсырма орындады.Барлық оқушылар ертегіден портретін таба білді.Көпшілігі мәтіннің образын таба білді.Кейбірі мәтіндегі образға талдау жасай білді. Дифференцияны жүзеге асыра алдым. Дәстүрлі сабақтан жаңартылған бағдарламаның айырмашылығы көп. Қазіргі сабағымда оқушылар мақсатты өздері айтады.Сондай-ақ тапсырмаларды да жұппен ,топпен бірлесіп орындайды. Мұғалім тек ғана бағыт бағдар береді. Мен жоспарлаған уақытымды тиімді пайдалана білдім. Себебі:оқушылар сабақты жақсы түсінді. Мен жоспарыма: Кендебайдың бойындағы жақсы қасиеттерін сәйкестендіруді енгіздім.Кейіпкердің бойындағы жақсы қасиетті үйренеді. Бала өз бойына сіңіре біледі.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға :Өзін-өзі бағалау оқушыларға ұнады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:Оқушыларды топқа деңгейіне байланысты ертегімен жұмыс жүргізілуі 2:Оқушыларға семантикалық кесте бойынша тапсырманың орындалуы Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:Ертегідегі қарама –қарсы кейіпкерді табайық.Кендебайдың жігерлі,еңбекқор, мейірбан,батырлығы. 2:Хан баласы қандай адам:жалқау,еріншек,шыдамсыз,өтірікші. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?Келесі сабақтамақсаттымды алдын ала жоспарлауды қарастырамын. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||