Ақмола облысы
Еңбекшілдер
ауданы
Невский
орта мектебінің
Физика
пәнінің мұғалімі
Женисхан
Аймангул
«Шеберліктің белгісі- әртүрлі әдісті біліп,
сабақта орынды қолдана білу».
А. Байтұрсынұлы
Қазақстан Республикасының 2011-2020 жылдарға арналған
білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын
іскеа сыру міндеттері
ұстаздар алдына білім берудің тиімді жүйесін құруды мақсат етіп
қояды.
Сабаққа қойылатын қазіргі заман талаптары мұғалімнен зор
шеберлікті қажет етеді. Мұғалім сабақ үрдісіне материалды дайын күйінде бермей,
оқушы ізденісіне жол ашатындай әдіс –тәсілдерді таңдап алуы қажет.
Мұғалім сабақ үрдісінде
материалды дайын күйінде бермей, оқушы ізденісіне жол ашатындай
жаңартылған инновациялық
технологияны меңгеріп, жаңашыл әдіс-тәсілдерді таңдап, оқушыларының білімдерін бір жүйеге түсіруде оқу
сабақтарының әртүрлі формаларын ұйымдастыру аса қажет.
Оқыту – оқу материалының мазмұнын меңгерту және танымдық іс-әрекет әдістерін игерту мақсатында мұғалімнің оқушылармен жұмысы кезіндегі бірлескен әрекет процесі.
Әдістемелік құрал сыныпта тиімді оқу
үдерісін ұйымдастыру жолдарын айқындау, оқушыларға қолдау көрсету әдістерін
зерделеу физика пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек көрсету,
іс-тәжірибе алмасу мақсатында әзірленді.
Сыныпты - сабақтық жүйенің
барлық артықшылықтары тек сабақта ғана көрініс табатындықтан, әдістемелік ұсынымда күнделікті оқу үрдісінде қолдана
алатын нақты материалдар, эксперименттік (олимпиадалық) есептер шығарудың 9
сыныптар бойынша элективті курс бағдарламасы, зертханалық жұмыстар жүргізу
туралы нұсқаулық, физикадағы оқу экспериментінің әдістемесі және оған қойылатын
талаптар, экскурсия ұйымдастыру жолдары,
физикада олимпиада ессептерін шығарудың жалпы әдістемесі, шешімдері, лабораториялық сабақтардың негізгі формасы,
жүргізілу технологиясы, ашық сабақ, сыныптан тыс жұмыс жоспары өзімнің
педагог ретінде жинақтаған нақты тәжірибемді келтірдім.
Оқыту әдістері мен оқу сабақтарының
формалары бір-бірі арқылы жүзеге асады. Оқыту әдістері сабақтың мазмұнын баяндау
тәсілдеріне байланысты болса, оқу сабақтарын
ұйымдастыру формалары оқушылардың оқу қаракетін ұйымдастыруға тікелей
қатысты болып келеді. Оқу сабақтары формасының әртүрлігінің қажеттілігі тәрбиелеу және білім беру
міндеттерінің әртүрлігімен сипатталады. Бұл:
Ұсынылып отырған жұмыстың ерекшелігі: оқушы
тұлғасын дамыта отырып, басшылыққа алып, оқушылардың ғылым негізі білімдерін
жүйелі баяндауға және өз бетімен білім алуға, оларды практикада қолдана білуге
дағдыландыру;
- оқушыларға дүние-танымдық көзқарас
қалыптастыру;